جنگ تمام شد
پس از کش و واکشهای فراوان بالاخره امروز جنگ با توافقی با امریکا به پایان رسید. از این بابت خوشحالم و فکر می کنم یکی از بزرگترین پیروزی های تاریخ ایران در این زمان رخ داد. قدرت تاب آوری نظامی و انتظامی و البته اقتصادی ایران مثال زدنی بود و البته به نظرم می رسد دولت و نیروهای دفاعی در این دوره نمره قبولی گرفتند. هر چند ضعفهایی در سایر مسائل وجود داشته و دارد که ضعفهای بزرگی هم هست و باید به مرور برطرف شود.
+ نوشته شده در ساعت توسط علی چنگیزی
|